Doprava a platba
Nabízíme několik možností dopravy a platby, můžete si tak vybrat takovou variantu, která Vám bude vyhovovat nejlépe.
Doprava
PPL - Balík do ruky
Jedná se o klasické doručení kurýrem na Vámi zvolenou adresu. Přepravce by Vás měl před doručením informovat o doručení balíčku a popřípadě se s Vámi domluvit na konkrétním čase, nebo náhradním termínu. Pokud jste již zaplatili předem, nemusíte už na nic dalšího myslet. V případě objednávky na dobírku zaplatíte celou hodnotu zásilky řidiči při převzetí Vaší zásilky. Společnost PPL doručuje v rámci ČR většinu zásilek do druhého dne od jejího převzetí.
PPL - Parcel shop
Zásilka bude doručena na Vámi zvolené výdejní místo Parcel shop. Zde na vás bude balíček čekat 7 kalendářních dnů. V případě platby na dobírku zaplatíte celou hodnotu objednávky obsluze Parcel shopu. Společnost PPL doručuje v rámci ČR většinu zásilek do druhého dne od jejího převzetí.
Zásilkovna - Výdejní místa
Vaši zásilka Vám bude doručena na Vámi vybrané odběrné místo společnosti Zásilkovna. Při převzetí nahlásíte svůj kód, který Vám společnost Zásilkovna doručí pomocí sms nebo emailu. Pokud jste jako možnost platby zvolili dobírku, zaplatíte za balíček při převzetí. Standardní doba dodání je v rámci ČR 1-4 pracovních dny.
WE|DO Point + Box
Služba WE|DO Point + Box funguje podobně jako Parcelshop PPL. Zásilka je Vám během 1-3 pracovních dnů doručena na výdejní místo, nebo odběrný box, kde si ji můžete vyzvednout. Jakmile bude balíček připraven k vyzvednutí, dojde vám od dopravce WE|DO do sms pin pro vyzvednutí. Zásilka na Vás bude čekat 5 pracovních dnů.
WE|DO HOME
Zásilku Vám doveze kurýr společnosti WE|DO přímo na Vámi zvolenou adresu. Klasicky již druhý pracovní den po odeslání zásilky přepravní společnosti. Kurýr Vás bude v den doručení informovat e-mailem, sms zprávou, nebo v jejich aplikaci pro chytré telefony. Běžně je zásilka doručována mezi 8-16 hodinou.
Osobní vyzvednutí
Bohužel nemáme kamennou prodejnu na vyzvednutí zásilky, není však problém se po osobní domluvě dohodnout na osobním předání v blízkosti našeho sídla, nebo přímo v něm. Většinou pravidelně jezdíme do okolí Zlína a Uherského Hradiště, pokud jste tedy z okolí, určitě se nějak domluvíme na osobním předání a nemusíte tak řešit žádnou další dopravu.
Možnosti a ceny dopravy:
Pro objednávky nad 1000 kč doprava zdarma!
Doprava | Cena |
PPL - balík do ruky | 120 Kč |
PPL - Parcel shop | 100 Kč |
Zásilkovna - Výdejní místa | 70 Kč |
WE|DO Point + Box | 100 Kč |
WE|DO HOME | 130 Kč |
Osobní vyzvednutí (po dohodě, nemáme kamennou prodejnu) | Zdarma |
Možnosti a ceny plateb
1) Platba převodem - zdarma
Po dokončení objednávky je na uvedenou elektronickou adresu odesláno potvrzení s objednaným zbožím, celkovou částkou k úhradě, číslem účtu a variabilním symbolem. Úhradu na náš účet proveďte až po výzvě k úhradě, kterou vám zašleme do druhého pracovního dne od objednání zboží.
2) Platba kartou - zdarma
Platba kartou je nejrychlejším možným způsobem platby, kterou nám zprostředkovává společnost ComGate Payments, a.s*. Po odeslání objednávky budete automaticky přesměrování na zabezpečenou platební bránu, do které zadáte údaje své platební brány. Většinou je pak potřeba potvrdit Vaši platbu (nejčastěji v mobilní aplikaci, nebo zadáním kódu z sms, kterou Vám odešle Vaše banka) a platba pak proběhne automaticky. Jakmile je vše dokončeno, automaticky je objednávka označena jako zaplacená a my pracujeme na jejím odeslání.
3) Expresním Bankovním převodem online - zdarma
Zákazník po dokončení výběru zboží v e-shopu obchodníka zvolí jako platební metodu Expresní bankovní převod, vybere svou banku, při vstupu do elektronického bankovnictví uvidí již vyplněný příkaz k úhradě. Pro potvrzení platby zákazníkem obchodník je obratem informován o provedení platby a může expedovat zboží.
*V případě potřeby můžete kontaktovat společnost ComGate Payments, a.s. těmito způsoby:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267